Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skoda zgasła nie odpala, nie świeci się ikonka świec żarowyc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    czekam na info od mechanika.... 3 dzień przy niej siedzi.. szkoda mi tak w ciemno kupować części... ;/

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez wojtas19162
      czekam na info od mechanika.... 3 dzień przy niej siedzi.. szkoda mi tak w ciemno kupować części... ;/
      Słuchaj mam u siebie to samo dokładnie takie same objawy tylko ze u mnie one trwały już jakiś czas auto czasem nie chciało zapalić kręciłem i nic chwilę postał i zapalił podczas jazdy też się zdarzało. Wszystko do niedzieli padło na dobre. Sprawdziłem też wszystko co ty i nic, ale zobacz jeszcze sterownik silnika czy tam kostki nie zaśniedziały ja to sprawdzę dzisiaj jak będę miał chwilę. Jak podłączam komputer mam to samo co ty nie można się połączyć ze sterownikiem silnika błąd 01314 i słaby sygnał z immobilizera.

      Jak by mechanik znalazł przyczynę to daj znać co było w tym poście albo na PW będę bardzo wdzięczny.
      Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
      Była O1 AGR Hatchback.

      Komentarz


      • #28
        A wiec tak, ktoś grzebal kiedyś przy kompie, jakieś obejścia ze podłączony był komp bezpośrednio do rozrusznika. Coś tam polutowane.. Wymieniony został komputer oraz rozrusznik. Auto odpala fajnie, ale świeci się ikona ładowania, choć samo ładowanie jest.. I nie wiem gdzie szukać przyczyny. Alternator tez niedawno był całkowicie regenerowany..

        [ Dodano: Czw 27 Lis, 14 15:06 ]
        Do tego mam pytanie czy ten kabel nie ma być gdzieś podłączony.

        UP.programosy.pl - Darmowy Upload Fotek

        Komentarz


        • #29
          wojtas19162, musi być podłączony do obudowy filtra ,pod przepływką powinna być rureczka-króciec do podłączenia ,co do kontrolki to wypadałoby przejrzeć instalacje , prawdopodobnie może być przetarty przewód między aku a rozrusznikiem ,na rozruszniku jest plastikowy uchwyt i w nim potrafią się przecierać przewody.ok
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz


          • #30
            możesz zaznaczyć mi na jakimś zdjęciu gdzie szukać tej ,,rureczki" ??

            ok chyba dam do jakiegoś elektryka bo nie wiem czy sam znajdę xD

            Komentarz


            • #31
              wojtas19162, pod przepływomierzem w dolnej obudowie filtra ,a przewód może być przetarty w miejscu na rozruszniku jak wspomniałem ,jak z góry spojrzysz na rozrusznik to jest ta taka szeroka spinka na rozruszniku pod nia jest śruba od rozrusznika a na niej są 2 wtyczki jak dobrze pamiętam .ok
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez wojtas19162
                Do tego mam pytanie czy ten kabel nie ma być gdzieś podłączony.

                404 Not Found
                To jest przewód powietrzny nie elektryczny. Należy go wpiąć dokładnie z przeciwnej strony niż leży on na tej grubej rurze powietrznej Czyli od dołu
                Załączone pliki
                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                =================================================

                Komentarz


                • #33
                  coś rozładowywuje mi akumulator w jeden dzień może przez to świeci się ta kontrolka sprawdzałem na 2 aku już

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez alxxx
                    wojtas19162, Przekaźnik świec żarowych - sprawdź w razie czego przelutuj lub zmień na ori (zalecane) i będziesz miał po problemie.

                    Witam. Moja Skoda ma podobne objawy a mianowicie: porzekręcam kluczyk i nie pojawia się ikonka silnika i spiralki od świec , muszę kręcić kluczykiem tyle razy az w koncu się pojawią ikony silnika i świec wtedy zapali, jak się nie pojawią rozrusznik kręci ale nie ma szans żeby auto odpaliło. Proszę pomóżcie nie wiem co robić moja Octavia to 1,9 BKC 1,9 tdi z 2004 roku. Szukałem przekaźnika świec, gdzieś wyczytałem że znajduje się w komorze silnika pod skrzynką bezpieczników ale nic nie znalazłem. Jest tam przekaźnik oznaczony napisem 461 w małej czarnej skrzyneczce ale on nie jest od świec.

                    Komentarz


                    • #35
                      yarsko, W komorze silnika pod skrzynką elektryczną masz dodatkową skrzynkę przekaźników a tam magiczny przekaźnik od układu żarzenia o oznaczeniu R2 (R2 to nie numer przekaźnika tylko oznaczenie w skrzynce)
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X